KurumsalArdeşen

Ardeşen Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı İsmail Kuyumcu’dan Flaş Karar

Ardeşen, 7 Mayıs 2026 – Ardeşen Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Kuyumcu, 2018 yılından bu yana büyük bir özveriyle yürüttüğü başkanlık görevine dair önemli bir kararı kamuoyuyla paylaştı. Kuyumcu, 2026 yılında gerçekleştirilecek olan oda seçimlerinde yeniden aday olmayacağını açıkladı.

Başkan Kuyumcu, yaptığı açıklamada görev süresi boyunca Ardeşen’in ticari hayatına katkı sağlayan paydaşlarına teşekkür ederken, aldığı kararın temelinde “değişim ve gelişim” vizyonunun yattığını vurguladı. Gençlerin ve yeni fikirlerin önünün açılması gerektiğine inandığını belirten Kuyumcu, “Makam sevdalısı değil, Ardeşen sevdalısıyız,” dedi.

İsmail Kuyumcu’nun kamuoyuyla paylaştığı basın açıklamasının tam metni şu şekilde:


BASIN AÇIKLAMASI

2018 yılında Ardeşen Ticaret ve Sanayi Odası Başkanlığı görevine layık görülmenin onurunu ve gururunu yaşadım. Bu kıymetli görevi bana tevdi eden yol arkadaşlarıma, büyüklerime, üyelerimize, iş insanlarımıza, kadın girişimcilerimize, gençlerimize, meslek komitelerimize ve her daim yanımızda olan tüm hemşehrilerimize gönülden teşekkür ediyorum.‌‍‍‍‌

Görev sürem boyunca; Ardeşen iş dünyasının gelişmesi, güçlenmesi ve daha ileriye taşınması adına gece gündüz demeden büyük bir gayretle çalıştık. Üyelerimizin taleplerine çözüm üretmek, ilçemizin potansiyelini ortaya çıkarmak ve girişimci ruhunu büyütmek için samimiyetle, özveriyle mücadele ettik.‌‍‍‍‌

Bu görevi yalnızca bir makam olarak değil; sorumluluk gerektiren bir emanet olarak gördük. Kamu kurumlarımız ve sivil toplum kuruluşlarımıza uyum içerisinde hareket ederek ortak aklı esas aldık. Ardeşen’imizi her platformda en iyi şekilde temsil etmenin gayreti içinde olduk.‌‍‍‍‌

Bu süreçte birlikte çalışma kültürü içerisinde uyumla görev yaptığımız; valilerimize, kaymakamlarımıza, belediye başkanlarımıza, kamu kurumlarımızın değerli yöneticilerine ve çalışanlarına, sivil toplum kuruluşlarımıza, bölge oda ve borsa başkanlarımıza, siyasi parti temsilcilerimize Baş tacımız olan Ardeşen iş insanlarına ve basın mensuplarımıza içtenlikle teşekkür ediyorum.‌‍‍‍‌

Ayrıca, Türkiye genelinde birlikte görev yaptığımız oda ve borsa başkanlarımıza, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği yönetimine ve her zaman desteğini hissettiren, iş dünyamıza vizyon kazandıran Sayın TOBB Başkanımız Rifat Hisarcıklıoğlu’na şükranlarımı sunuyorum.‌‍‍‍‌

Rabbime, böyle onurlu bir görevi bana nasip ettiği için hamd ediyorum.‌‍‍‍‌

Bugün geldiğimiz noktada; 2026 yılında yapılacak oda seçimlerinde aday olmama kararımı kamuoyuyla paylaşmak istiyorum.‌‍‍‍‌

Bu karar; tamamen kendi irademle, değişimin gelişimi beraberinde getireceğine olan inancımla alınmıştır. Gençlerimizin, yeni fikirlerin ve daha büyük hedeflerin önünün açılmasının; bugüne kadar yapılanların üzerine yeni değerler katacak bir anlayışla devam etmesinin kıymetli olduğuna inanıyorum.‌‍‍‍‌

Görev sürem boyunca desteklerini esirgemeyen, devam etmem yönünde temennilerini ileten herkese ayrıca teşekkür ediyorum. Ancak bizler hiçbir zaman makam sevdalısı olmadık; her zaman Ardeşen sevdalısı, memleket ve ülke sevdalısı olduk.‌‍‍‍‌

Bugünden sonra da bilgi birikimimizle, tecrübemizle ve samimiyetimizle; Ardeşen’imiz, bölgemiz ve ülkemiz için çalışmaya, üretmeye ve katkı sunmaya devam edeceğiz.‌‍‍‍‌

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.‌‍‍‍‌

İsmail KUYUMCU

Ardeşen Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı

Bir Cevap Yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Related Posts